Oldal kiválasztása

Stratégiai együttműködést alakított ki az UNION Biztosító egy hazai startup vállalkozással, a Fitpulival, melynek nyomán a biztosító komplex életmód applikációval bővíti vállalati egészségbiztosításhoz kapcsolódó szolgáltatásait – jelentette be hétfői sajtótájékoztatóján a két társaság vezetője. Az UNION a várhatóan januártól megváltozó egészségbiztosítási környezetben is komoly lehetőségeket lát, a Fitpuli bevezetése mellett egy új, rugalmas termékkel is jelentkezik a piacon.

„Az egészségbiztosítás az elmúlt hat év során megkerülhetetlen biztosítási formává vált: mára számtalan vállalat alkalmazza munkaerő-megtartó juttatásként, a dolgozók széles köre is hozzászokott és rendszeresen használja annak szolgáltatásait – hangsúlyozta Lehel Gábor, az UNION elnök-vezérigazgatója. – Arra számítunk tehát, hogy az adóterhek emelkedése sem állítja meg a fejlődést, ugyanakkor várhatóan átrendezi majd az igényeket, új versenyhelyzetet eredményezve. Erre az UNION megújuló stratégiával válaszol.”

Az új PrivateMed Next egészségbiztosítási termékben bővült a választható csomagok száma, a biztosítási díj önrész választásával csökkenthetővé vált, miközben bővült a diagnosztikai elemek száma és egyes térítési limitek is igazodtak a piaci viszonyokhoz.

Az egészség motívumot tovább fűzve az UNION az egészséges életmódra és a megelőzésre is nagy hangsúlyt fektet. Ezért a biztosító együttműködési megállapodást kötött a lifestyle megoldást kínáló magyar startuppal, a Fitpulival, és kizárólagos biztosítási partnerévé vált. A közös munka első kézzelfogható eredménye a nagyvállalati egészségbiztosítási ügyfelek részére kínált életmód applikáció.

Mi a Fitpuli?

  • A lelke egy mobilalkalmazás (elérhető iOS-re és Androidra)
  • Önállóan is működik, de okoskarkötővel együtt sokkal pontosabb
  • Automatikusan gyűjti az adatokat
  • A piacon elérhető összes trackerrel kompatibilis
  • Egy platformra gyűjti az életmód és orvosi paramétereket
  • Folyamatosan menedzseli a krónikus betegségekkel kapcsolatos információkat
  • Látással és hallással összefüggő szűrővizsgálatokat tartalmaz
  • Laborlelet-értelmező felülettel is rendelkezik

„A Fitpuli a munkáltatók felé is képes rendszeres információkat közölni a dolgozók egészségi állapotáról, és az adott vállalat által bevezetett egészségprogramok eredményességéről. A fejlesztés azonban (amelyet a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál is regisztráltak) garantálja, hogy a titkosított, egyedi, személyes adatokhoz csakis az adott felhasználó férjen hozzá, a vállalatokhoz tehát kizárólag aggregált, anonim adatok juthatnak el.” – fejtette ki dr. Oláh Dániel, a Fitpuli ügyvezető igazgatója.

Az együttműködés a Design Terminal közreműködésével jött létre.„A Design Terminal célja, hogy a piaci szereplők számára olyan innovációs programokat dolgozzon ki, melyek hidat képeznek a vállalatok és a startupok között.” – mondta Jónás László, a Design Terminal üzletfejlesztési vezetője. A Design Terminal és az UNION Biztosító 2018. februárjában kötött megállapodásának eredménye az UNION-Fitpuli co-branded márka.

Az UNION Biztosító immár tíz éve van jelen a magyar egészségbiztosítási piacon, amelynek egyik legnagyobb szereplője, az új szerzések terén piaci részesedése 30 százalék körülire becsülhető.

UNION Biztosító

A hazai biztosítási piac felső harmadába tartozó UNION Biztosító a bécsi székhelyű, tőzsdén jegyzett Vienna Insurance Group cégcsoport tagja. A több csatornán elérhető, széles körű termékpalettája keretében az UNION Biztosító lakossági, vállalati, valamint intézményi ügyfelei számára kínál innovatív, egyedi igényeknek megfelelő biztosítási megoldásokat. E megoldások érintik a hosszú távú befektetési célokhoz, váratlan helyzetekre való anyagi felkészüléshez, magas színvonalú egészségügyi ellátás biztosításához, féltve őrzött otthon és vagyontárgyak védelméhez, utazáshoz vagy vállalkozások, vállalatok és intézmények vagyon-, felelősség- és gépjármű-biztosítási igényéhez kapcsolódó sajátos szükségleteket egyaránt. Üzleti aktivitása mellett a társadalmi szerepvállalásra is kiemelt figyelmet fordít, melynek kapcsán 2017-ben CSR Hungary díjban részesült. 2018-ban pedig tizedik alkalommal nyerte el a legjobb márkákat fémjelző Superbrands díjak egyikét.

Vienna Insurance Group

A Vienna Insurance Group (VIG) vezető biztosítási szakértő Ausztriában és Közép- és Kelet-Európában. 25 országban 50 társaság alkotja a hosszú hagyományokra visszatekintő, erős márkákkal rendelkező, rendkívül ügyfélközpontú vállalatcsoportot. A VIG 190 év tapasztalatára építhet a biztosítási üzletágban. A Vienna Insurance Group 25 000 dolgozóval központi piacain egyértelmű piacvezető, és ezáltal kitűnő pozíciókkal rendelkezik ahhoz, hogy hasznosíthassa a 180 millió lakosú régió növekedési esélyeit. A tőzsdén jegyzett Vienna Insurance Group a bécsi tőzsde ATX részvényindexének legjobban fejlődő vállalata; a részvényt a prágai tőzsdén is jegyzik.www.vig.com

Shares

Pin It on Pinterest

Share This